קורס הדרכה - ״מתחילים״

מערכת אתר התנועה | 15.08.2019

בחודש יולי האחרון, בין התאריכים 31.6-9.7 יצאו חניכי שכבת ח' מכלל סניפי התנועה לקורס הכשרת הדרכה וכניסה לצוות לקראת שנת הפעילות הקרבה.

החניכים התחלקו לקבוצות מעורבות מכלל יישובי התנועה, הודרכו על ידי חברי גרעין אחים 30 ועברו שיגרת יום מגוונת. החניכים עברו תכנים מכשירים שמטרתם היא נתינת כלים להדרכה, אקטואליה, חשיפה לבסיסי ערכי התנועה ואבני הדרך התנועתיים, בנו את דמות איש הצוות האידיאלי, התנסו בהתנסויות שונות, גיחה ביער בן שמן וניהלו שיח משמעותי בנושאים הללו ובעוד נושאים רלוונטיים שפוגשים את נערינו בחיי היום יום שלהם.

החניכים סיימו את הקורס באווירה מיוחדת, אחרי שהכירו מגוון חדש של אוכלוסיות, חברים חדשים שהכירו, נהלו שיחות משמעותיות עם מגוון של דעות וחזרו עם תחושת סיפוק ומוטיבציה לקראת השנה הבאה.

לקורס יש את הפוטנציאל להביא קסם מיוחד לכל מי שבוחר להיות חלק ממנו לאורך הקורס, בבחירה לקחת התנסות ולחלום אותה, בבחירה להיות בכל שיחה שמתנהלת במהלך פעולה ובעיקר פשוט להיות ולאפשר לקורס לעשות את שלו.

מודים לכל מי שבחר להיות חלק ומחכים לראות אתכם דומיננטיים ומשמעותיים בסניפים, במפעלי התנועה וכמובן בקורס מד"צים בשנת 2020!

עוגיות

אתר זה משתמש בעוגיות כדי לשפר את הפונקציונליות של האתר, לספק לך חוויית גלישה טובה יותר ולאפשר לשותפים שלנו לפרסם לך.

מידע המפרט על השימוש בעוגיות באתר זה וכיצד ניתן לדחות אותם, ניתן לצפות במדיניות העוגיות שלנו.

על ידי שימוש באתר זה או לחיצה על "אני מסכים", אתה מסכים לשימוש בעוגיות.